Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Toch is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na contact met medewerkers van onze praktijk. U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of u heeft de praktijk niet goed kunnen bereiken. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten zodat wij dit met u kunnen bespreken en we ervan kunnen leren.
U kunt dit doen door het klachtenformulier online in te vullen of een klachtenformulier te vragen aan de assistente, deze in te vullen en weer in te leveren. Eén van onze huisartsen neemt uw klacht dan in behandeling. De huisarts of een andere medewerker kan u bellen als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is. Wij streven ernaar om u binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging te geven. Uw klacht zal uiterlijk binnen 30 dagen in behandeling zijn genomen en afgerond. Daarna geven we telefonisch of via een afspraak een reactie op uw klacht.
Bent u daarna nog niet tevreden? Dan kunt u een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke Klachtencommissie in onze regio, waarbij de huisartsenpraktijk is aangesloten:
Stichting Klachtenregeling Huisartsenzorg Zuid-Nederland
Tel: 040 2122780
www.klachtenhuisarts.nl